Werkwijze

WERKWIJZE TELCOACHING

Werkwijze


TelCoaching is een telefonische hulplijn voor iedereen die behoefte heeft aan een goed persoonlijk gesprek. Wij luisteren aandachtig naar jouw verhaal en helpen jou met het vinden van de juiste oplossing of helpen jou met het vinden van de juiste organisatie die je verder kan helpen.


Eenmalig of vaker bellen

Heb je behoefte aan een eenmalig gesprek of wil je vaker bellen? Beide is mogelijk bij TelCoaching. Afhankelijk van jouw wensen spreken wij elkaar eenmalig of vaker.


Duur van coachingsessie

Jij bepaalt de duur van het gesprek. Je mag praten zo lang als jij daar behoefte aan hebt. Je wordt niet onnodig langer aan de lijn gehouden of afgekapt.


Contact met hulpverleners

Heb je een specifieke vraag of behoefte aan specialistische zorg, die ik (telefonisch) niet kan bieden? Dan adviseren wij je via de eerstelijnsgezondheidszorg een deskundige te raadplegen.


Geen wachtlijsten/tijdsverspilling

Omdat wij alleen gebruik maken van telefonische coachingssessies, heb je geen reistijd, geen wachttijd in een wachtruimte. Dat bespaart je een hoop tijd en energie. Wij bespreken vooraf per mail een tijd af waarop wij bellen, zo hoef je niet te wachten op anderen.


Tarieven TelCoaching

Vragen per mail                                                                                Gratis

 

Oriëntatie- en kennismakingsgesprek (15min telefonisch)              Gratis

 

Gesprekspartner (telefonisch)                                                         € 0,90 p.m.

 

Coaching (telefonisch)                                                                     € 0,90 p.m.

 

Na afloop ontvang je een digitale factuur. Dit traject wordt niet vergoed door zorgverzekeraars. Geen btw van toepassing